Corona: informatie in begrijpelijke taal
Hier lees je meer over het corona-virus. Bijvoorbeeld over wat mensen kunnen doen om verspreiding te voorkomen. En over wat je kunt doen als je klachten hebt.
يمكنك هنا قراءة المزيد عن فيروس كورونا
Poniżej znajdziesz więcej informacji o Koronawirusie.
What you need to know about the coronavirus.
ቀጺሉ እምበኣር ብዛዕባ ኮሮና ቫይረስ ተወሳኺ ሓበሬታ ምንባብ ይከኣል።
Ook Steffie legt corona eenvoudig uit. Zij vertelt je wat je wel en wat je niet moet doen. Zo kan jij ervoor zorgen dat jij en anderen niet ziek worden.